1:a veckan avklarat

Nu har ja avklarat den första veckan utan onyttigheter. så som spec godis. har dock slinkit i ngn glass o ngn kaka men stora grejen var att ej äta godis o de har ja klarat , jippiiiii:=)

tog även en vikt vid start samt en vikt i ag för att se om de blir ngn skillnad. jajajamen deb blev de som ja trott o så har ja testat förr. var lika som förr

en skillnad.. Har dock gått ner från 63.9 kg till 62.7 kg..  på en vecka...
skall bli kul att se skillnaden till nästa vcecka...

men som sagt var. när träningen börjatr kommer ja gå upp massa kg. de som ja förlorat pga musklerna försvunnit. de kommer gå uppför de. men inte i fett utan i muskler..

träning på torsdag blir de med Mia, core . ( mage , rygg mm) sååå underbart-...
nästa vecka blir de skivstång o core, samt ngt handbolls pass kanske,....

ååå så sunderbart med träning igen

Kommentarer
Postat av: emma

bra att det går bra för dig gumman =)



Nu har du en design uppe du kan köpa för 50 kr om du vill! KRam Emma

2009-08-12 @ 17:43:04
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad härligt att du kommit igång med träningen. Jag kanske också borde sluta med godiset men det är ju så gott ibland ;) men kan ju egentligen vara bättre att låta bli.



Kram/Lena

2009-08-15 @ 20:28:22
URL: http://www.metrobloggen.se/spena
Postat av: Jennie

Hej! Det verkar ju gå bra för dig! Härligt!



Tack för kommentarerna du har skrivit i min blogg under veckan...nu har jag äntligen tagit mig tid att svara på dem. Jag lovar...jag ska äta bättre...måste bara hitta någon sorts balans. Det brukar gå skitbra fram till klockan 16-17 på dagarna...då sätter sötsuget eller bara matsuget in och jag kan inte hejda mig själv. Har du några tips...? Jag ska försöka bättra mig! Målet för veckan är att bara äta något gott om jag känner för det på lördag...det har sambon och jag lovat varandra =)



Hur går det med träningen då?

Puss puss

2009-08-16 @ 15:46:46
URL: http://metrobloggen.se/JeC

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0