Är jag tråkig?

som ej lägger ut bilder på mig i bloggen eller är de ngt ni förstår??? vill gärna veta vad ni tycker.... de är ni som läser ju
Och jämför man med min gamla blogg så är denna en stor skillnad på, där lade ja ut allt och skrev om allt medan denna är mer anonym. endast de som känner mig vet allt . och sånt ..

men ja gillar nog detta. att alla inte skall veta allt om oss. vår familj, vår lilla egna bubbla. bara ja och min man samt våra tjejer.... och Moa mopsen så klart!!!

ingen annan har ngt med detta att göra.... gilla läget eller försvinn......


lånad bild. ej moa då ja ej har kort på henne på denna dator

Kommentarer
Postat av: Jenny

självklart är det lite tråkigt men jag förstår dig!!! hoppas du får en bra dag .

2009-08-10 @ 10:36:19
URL: http://www.nynnyn.bloggagratis.se
Postat av: Veronika

Hej! Jaa alla är vi olika, tur är väl det :) Tycker det oxå är intressant att läsa andras bloggar om diabetes det ska jag hålla med om. Men haft diabetes så länge så för mig är det inte längre en sjukdom utan mer en livsstil.

Tråkigt att höra med synen att du fått förändringar, livrädd varje gång jag varit på dessa undersökningar med men än så länge har jag klarat mig. Peppar peppar ta i trä! Men det är typ 1 diabetes du har? Tänkte eftersom ditt HBA1c är så fruktansvärt bra! Aldrig hört något liknande förut, men glädjande att höra :)

Sköt om dej! Kramar Veronika

2009-08-10 @ 18:49:02
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0