Ätar dag

idag hade ja min ätar dag. fick unna mig som jag bestämt mig för en ask sjöfrukter , dvs choklad... och inget annat godis endast bara dessa.
Då om ja börjar äta annat så kan ja ej sluta... så jag fick en ask sjöfrukter av min underbara man... han hade åkt i väg o shoppat detta till mig... sååå gött de var, kan ja lova....




me´n nu är de skärpning. nyttig mat och träning bestående av prommisar med tripsie som kopmmer vara på veckans schema..
passar toppen då tripsie sover un der en timme på förmiddagen... då bäst när ja drar henne i buggan..

med bra musik i öronen, skall ja traska i dålig o bra väder... de lovar jag... här skall förbrännas!!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Fy fan catta, igår körde jag box på gymmet 55 min. Så in i helvete kul!!Helt galet slut blev man. Ska köra det 2 ggr i veckan, helt underbart.På sats alltså...kram

2009-08-23 @ 08:27:21
Postat av: Sandra

Mmm, sjöfrukter är ju supergott!

Hoppas allt är bra med er.

Kramis!

2009-08-23 @ 19:51:27
URL: http://tassandra80.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0