Bodypump

idag körde jag mitt första träningspass på första gng på länge... har haft uppehåll under sommaren pga allt som varit för oss med huset o allt..

Men faan va underbart de var. att få känna kroppen jiobba och blir seg o mör soim en  seg råtta... kommer sååå få träningsvärk om ca två dagar. hoppas. så underbart skönt...

träningen höll på i en timme och 15 min... fullt ös hela tiden, riktigtr krävande . med blandat o övningar på hela kroppen. benen tog mycket i dag .... lade dokc på massor av vikter vid vissa tillfällen..

en eloge till mia... som stod ut med mig och tog ner mig på första passet... nu har ja kommit ign.... träning mer för mig nu som gäller. nu är jag snart tbx på banan igen... jehhaaaa så underbart-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0