Dag 2 på nyttighets schemat

nu sitter jag inne på små timmarna på dag 2 med min nyttighets tid. har nämligen sagt att ja skall konsentrera mig och skärpa mig i två veckors tid på vad ja stoppar i mig , och se om de verkligen gör resultat. 

har tidigare gjort de och då gick ja ner ca 2 kg. återligen får se om de stämmer. men inte minst för att verkligen har ätit godis varje dag o vill ej de. vill ej pga mitt bs blir tokigt o ja mår skiiiit. slö o seg och piss rättarree sagt.

så nu snart kommer tredje dagen,,., känns bra. vägning om ngr dagar.... på en dag hade ja en mellan skillnad på 0.5 kg. kanske vötska men ändå!.-

men detta är mycket för min skull. skall även införa mina dagliga prommisar nu när tjejerna åker till sin far. de har varit här i lite mer än en vecka . svårt att kunna få egen tiden då att gå ut mm när sambon jobbar...
så snart så!

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja just nu är d väldigt jobbigt då foglossningen bara blir värre.Sist ja va på ante mottagningen så vägde h*n 3488g alltså 35% över kurvan.Men d va ingen fara enligt läkaren.Mest ja som bekymrar mig.

Bs börjar bli bättre...har de senaste dygnet sänkt min dos med 18e per dygn.

Har bf den 9:e sep men ska ju snittas så jag vet att det kommer bli i augusti nån gång.Känns otroligt skönt =)

2009-08-09 @ 19:55:46
URL: http://novaj.blogg.se/
Postat av: Sandra

Halloj!

Nä det verkar inte som att jag kommer att få göra ett tillv. ul. Inte så länge min bm tycker att kurvan följs som den ska. Dom bryr sig inte om vad som "sågs" på 3D ul:et.

Där trodde läkaren att han kommer väga ungefär 4500g när jag är fullgången, om han går upp i samma takt som hittills.

Men men vi får se..

Hur är det med er? Går det bra med husbygget?

Kram kram!

2009-08-09 @ 20:02:52
URL: http://tassandra80.bloggagratis.se
Postat av: Teija

Men vad tråkigt att Trista blev dålig igen. Hade aldrig hört talas om något liknande. Skönt att hon är bättre nu!

M var inte så låg, det var 3,3 men jag tror att bl s sjönk snabbt. Dessutom var det så varmt i rummet så det blev för mycket. Det gick bra i alla fall. Hihi, det var ju lyckat i a f att bli sjuk på sjukhuset;)

Tack vi har haft det så bra i sommar. Hur har ni haft det? Vet att ni gift er (GRATTIS igen:D) och att du är så duktig med din hälsa!

Kramisar

2009-08-09 @ 21:42:24
URL: http://varannandag.bloggagratis.se/
Postat av: Johanna

Jag är i v 36 och går in i v 37 på torsdag.Läkaren sa att snitt blir senast v 38...så vi får se va som händer om någon vecka =)

2009-08-10 @ 09:13:43
URL: http://novaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0