Insulinpumpen har en ny ägare

Nu har jag äntligen min insulinpump hemma. efter ett efterlängtat sms från apoteket så höämtade jag ut den idag.
Rosa och fin... tom apotekarna sade att de ej fanns rosa , men jag bevisade motsatsen. heheheeh. ja har en... jippiii sååå snygg..

skall pilla o trixa med den, fick provstarta med vatten i patronerna elller vad de heter. det som insulinet skall vara in. men så länge ja inte kopplar på den i min kropp....

skall bli såå kul. känns som ett barn på julafton.... jeehaaaa.
lägger in bild under ett annat tillfälle då ja vet hur ja får över bilderna från nya mobilen. men milla el mia. ni har bilden , kan ni inte maila den till mig?????????????????

men ,men.. ja är lyckligare än lyckligast... ja har blivit ägare till en fin pump!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ska antagligen också börja med pump i höst! Jag hoppas verkligen att det kommer att bli lättare att få bs att ligga bättre.

Då vill jag också ha en rosa! :)

2009-09-03 @ 11:11:47
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0