Kost schema- hjälp tack

är de ngn snäll själ där ute som vill hjälpa mig att få ett bra o nyttigt kostschema.... som man kan gå på. ett bra schema att äta , för oss bägge jag o min man. Nyttigt o enkelt att göra..... då ja är sämst i köket o kan ej laga mat...

vill kunna äta nyttigare o må bra ej gå upp oi vikt o slänga i mig skit mat osm de varit de sista dagarna.. ja vill bli nytig nu igen som ja tidigare varit o alltid vill vara...

måste bara få råd o motivation igen , man glömmer ju även de lättaste .... så hjälp tack önskas mer än någonsign!!!!!


Kommentarer
Postat av: jennyn

men jag ha rju gett dig ett jätte bra matschema. som t o m är enkelt att laga.. funkar inte det?

2009-08-03 @ 09:34:12
Postat av: Lina

Hej



Jag halkade in på din blogg via familjeliv. Tycker det är kul att läsa om andra småbarnsföräldrar och hur de får ihop livet med mat och träning och så.

Jag undrar om du har lust att dela med dig av det matschema du fått? Jag är helt värdelös i köket och ett bra schema som är enkelt att laga lät ju helt fantastiskt =)

Tack på förhand och hoppas du snart får tillbaka motivationen!

Hälsningar från Lina-Maria

2009-08-04 @ 09:03:38
Postat av: CATTA

hej lina



klart jakan göra det.. ja mailar dig under kvällen när ja fått lite mer tid...



krqam catta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0