Min dag!

Idag har ja haf´t så mysigt. en date med Linda och hennes ena son. blev en sväng till outletten och kollade runt samt en god lunch. ingen shopping , bara tittande.... riktigt mysigt.
sedan hem till Linda för en fika innan ja begav mig hemmåt för fix o trix...

sen på kvällen åkte vi till svärpäronen o lämnade av tripsie... hon skall sova borta under natten. ja o min man får lite egen tid som vi ej haft på såååå länge.... äntligen vår bröllops natt. hehehehee... tjejerna är ju hos sin far:)

imorgon blir de jobb... o mer jobbb....... sedan kalas hos karma och avslutning med en middag hos annelie o lasse. mysigare kan de ej bli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej Catta! Köpte båda skorna på Din sko. Det finns hur mycket skor nu. Det var svårt att välja. haha Klänningarna kommer att vara bra till hands på Aruba =)

Kanske ska träffa Jenny på söndag. Tänkte jag skulle få piska någon på gymmet. Alltid lika skoj hehe...

Hoppas allt är bra med dig och familjen. Hur går husbygget? Såg att nu har flyttat in i ett litet hus under tiden....myyys juh!!! Kram kram

2009-08-28 @ 23:34:33
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0