Ny satsning

Nu är de en ny vecka och nya tag, nya satsningar med ett mål attt nå... iallafall för mig.
Har nu syndat allldeles för mycket, ätit godis typ  varje dag, så skall de ej vara, måste få ngn kontroll över de hela.
Mycket pga mitt bs skull. vill verkligen inte ligga högre o ej ha kotroll. ett måste......... vill kunna må bra och de gör ja ej när ja syndar som ja kallar de !

ok att äta ngn gång i lbland men ej varje dag.... så helgen eller i går var de verklign sistA GÅNGEN UTAN KONTROLL.
NYTÄNDNING........... mot en bättre form o kropp samt liv...................

here i come, o menar de nu. skall väga mig när ja får min våg troligen i dag el imorgon.... vill ej veta vad de står:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0