Snyggare hoodie finns ej:)



Håller på att leta efter denna på nätet efter ett bra o rimligt pris... tror ja nu hittAT ETT MEN MÅSTE KOLLA UPP MED FRAKTEN MM!

men ngt på G kanske. för de är dax för mig att köpa en ny, då min gamla hoodie. ( ecakt lika men äldre modell) är nu 4 år gammal. Men så bra den hållit sig. ej sliten alls. lite nopprig bara. men samma kvalitet..

så om denna hänger i min garderob så hänger den gamla i svägerskan Kattas garderob. de har ja lovat hennee o håller.
Hon har tjatat om den länge nu, så lika bra att gklädja henne, eller hur katta?????

snygg va. bara mer än älskar denna. min  favvo o har varit i flera år.

en ny detalj som kommit på dessa är att de står nu skrivet på armen med. snyggt tycker dock jag:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag vill oxå ha en sån.. så vi kan ju dela på frakten... puss

2009-08-14 @ 10:38:48
Postat av: s

hej vännen.-- jag hittade inte dig innan... så letat och letat.. saknat dig ju!

2009-08-14 @ 16:36:23
URL: http://www.metrobloggen.se/joggningstjej
Postat av: katta

Jajamensan!!! Idag så ska jag ge mig av till skolan!!! såååå kul!

2009-08-17 @ 09:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0