Underbar vän

idag har ja haft en sådan toppen dag med en av mina bästa vänner Madde... Hon kom som vanligt över till mig ute på tomten. Långt för henne att åka...:)

vi har dock ej setts på hela sommaren då hon varit bortrest men äntligen kommit hem till mig:) o en sådan underbar o söt person som hon är hade hon med sig en present till lilla mig. ett sådant snyggt o fint pilgrimsarmband. verkligen i min stil...

inte bara de så hade hon köpt ett lika dant till sig. så nu är vi mer än själsfränder:) heeheheh min vän för livet.
så gullig av henne att tänka på mig och ens behöva... de hade ej ens behövt , räkte med att bara få vara med henne o umgås,,,, men hon är sådan som person, en sådan som tänker o är generös...

lägger upp en bild på tripsie o Madde då mannen min laddat ner så ja kan överföra mina kort från mobilen....
pöös på dig tjejen . du är bäst!!!!!!!!!!!!!!!! love you:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0