Började med....

att sova lite längre än planerat då tripsie vaknade kl 8,15 unnnnderbart.:)
Sedan göra sig iordning för att hämta tjejerna ...

Väl hemma sedan så skulle vi handla mat mm på willys men han ej ens komma in i butiken då vi blev bemött av en som sade att kassorna var mils långa... så vi lämnade tbx vagnen för att bege oss till ica uppe i centrum, lite dyrare o inte lika mycket att välja på. Men de får räcka.

Blev litre candy till barnen , ja har hållit mig från det, tog mig i stället riskakor med chilismak. mums...
Ligger lite högt i bs nu, legat runt 18 hela dagen o ändå inte ätit ngt konstigt. så ja är säker på att de är  mina bihålor igen då ja haft så ont i dem de sista dagarna.... vad ananrs skulle de vara...

hOPPAS PÅ NEDGÅNG , JUST NYSS VAR DE PÅ 15....

Tjejerna sitter o kollla Santa Buddies, de fick den tidigare som julis då vi inte har ngr roliga filmer hemmma o de är mörkt o kallt ute... så deälskar den lika som mig....

Men men nu sitter vi här o myser...... mannen min jobbar... Kommer snart bli klar med ena rummet de som vi kommer bo i.De är större än huset som vi nu mera bor i så snacka om underbart... ja längtar sååååå"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0