Dagens Prommiz

Så glad jag är nu! jag gjorde det. jag slet mitt arsle ut och satte på mig löpartajtsen under mina träningsbyxor, kallt ute ju!
tog vagnen med tripsie i ovch gav mig iväg ut för att prom... så underbart- Hade som mål att ta mig till centrum för att handla lite. sedan knatade ja en omväg hem så de hela gick på 1 timm och 5 km!

Känns underbart. svettig som attan blev jag med!.... så skönt  att ja gjorde det... länge sedan nu..
så detta blir de mer av... måste bara ta vagnen ur ärslet o göra det:)


Kommentarer
Postat av: Joakim

haha okej, nej det blir rätt så lugnt, fast i morgon blir det fest!

2009-12-11 @ 15:00:33
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0