HBA1C

Gick bra hos diabetesksköterskan i dag, lite jobbigt att kunna fokusera på vad hon sade bara då tripsie ej ville vara instämd i ett rum med en tjej som sog ut som en av sköterskorna som tog prover mm på henne då hon låg inne!

Men gick bra iallafall!
Mitt hba1c var bra. de låg på 5,6 samma värde som sist då jag startade min pump.. så de är skit bra..
allt under 6 sade hon var bra.... och inte lågre under 5,2 ville hon ej ha mig!

sänkte lite värden framåt kvällen då mina känningar kommer.. så hoippas på mindre känningar!
Nu skall ja kolla vidare på handbolls VM som kom, snacka om glad ja blev. Hade helt glömt att de spelar i dag. mot Danmark desutom....


Kommentarer
Postat av: Camilla

Va bra dit hba1c var! jag vill också ha så bra. Brukar ha bra. Men nu sist hade jag 6,5 vilket jag tycker är JÄTTE högt..



Kram

2009-12-11 @ 12:43:15
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/
Postat av: linis

såg ju nu att du också hade animas. jag sätter infusionssetet (sofset f minimed, mjuk slang) ungefär på samma ställe som du, lite längre ned bara. kul att se att andra också sätter på andra ställen än magen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0