Helt underbart, kunde ej bli bättre!

Nyss hemkomna efter vår lyx kryssningng som jag kallar det..
Kunde verkligen inte bli bättre.... underbart hytt  svuit presic under kapten i färdriktingen på 9:e våningen, två rum på 25 kvm. Med en fruktskål, champange, dricka mm....

Tjejerna sade att de var bästa dagen i  deras liv... Vi gjorde verkligen kryssningen till deras dag.  Dew fick bestämma  och och vi hade de underbart..
Vi shoppade åt en underbar buffe med julmat. en underbart lyx frukost. (länge sedan ja åt så göttt o mycket)
Sedan så badade vi i relaxen....

Sov lite eftersom vi alla var så sega o trötta, och lite mer shopping..... lek såklart i leklandet. de var nog de roligaste för tjeejrna o badet så klart...
Bilder lägger ja in under morgon dagen då ja e seeeeeg o trött nu...Mycket mat och godis ätande så min kropp är ej helt fungerande som vanligt...

Jooo ja fick mig en present av min man, en så snygg tröja /tunika från Espirit... snygg .blid kommer sen med!
Var inne på en en kort skinjacka men villl kolla runt lite så jag får den ja verklligen vill ha!
Hoppade perfym då ja har ett par som ja kör på och stod o valde mellan två så ja kunde ej bestämma mig..
Just de. lite ansiktsrengörings krämer o vätskor blev de... så enkelt o billigare att köra där!

Men men nu sussa , imorgon julafton , även en jobbar dag för oss då vi har så mycket krafter efter denna resa.
Kanske låter skumt för er men vi vill ha huset klart snart... kanske en sak som gör Tripsie så sjuk lätt hela tiden=?

Men iallafall GOD JUL på Er mina blogg läsare!!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

God Jul på dig med catta!

Hoppas du får en fin jul!

Kram!

2009-12-24 @ 09:26:54
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0