Hemma !

Nu är vi hemma i huset. tripsie somnade i bilen och jag lyckades lägga in henne utan att väcka henne ,sååå skönt med egen tid att plocka upp sakerna..

Blev ej för mycket shoippande utan de spar ja till ja o K. kan gå ensamma utan Barn!
Men hittade en julis till tripsie! Blev en snigel som sjunger och man kan lägga klossar i den.,Tjejerna hade lika och ja bara älskar den, är så bra för dem att lära sig på!!!

Sedan blev de lite mat, och en påse bilar till tripsie som hon snaskade på medan ja handlade, Men de gick ok, hon blev dock lite otålig i slutet...
Hade en kundvagn som hon satt i så då kände hon sig inte lika låst tror jag!

Linda tog kort på Malte, sååå charmig kille säger jag bara. Har nog aldrig sett sötare kiullle!!! De är tristas kille de där! :) kortet blev super sött!!!
 
Tack Linda för sällskapet o skjutsen!!!ALLTID LIKA UNDERBART!!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

En sån har Nova oxå...så söt =)

2009-12-16 @ 19:42:52
URL: http://novaj.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack Själv!!



Jag är supernöjd med kortet, nu har jag ett på varje kille :)



Nu måste vi bara åka til lkea eller liknande och införskaffa en tavellist så jag kan ha dem ovanför sängen Hi Hi...



När jag kom hem var det bara att packa in sig i alla kläder och knata iväg till Dagis men jag älskar vintern & speciellt när man har rätt kläder på sig så man kan vara ute!!



Nu jobbar jag ända fram till Jul men vi får höras & Ha det så skoj på kryssningen om vi inte hörs innan.

Njut ordentligt och Ta hand om varandra!!



Kraaaaam

2009-12-16 @ 19:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0