Hos Doktorn!

Ringde upp till vc i morse o fick en tid åt tripsie vid 13,30... nyss hemkomna men nu bär de av igen, till akademinska sjh...

trodde trispie hade ngt med halsen men de proverna var fina, allt såg bra ut förutom hennes CRP (sänkan som ej skall ligga över10) hennes låg på 110.... oftast är de runt 10-30 vid ett virus, allt äver de är baktriellt.
Så hon har ngt i kroppen men frågan är vart o var...
SÅ läkaren skcika oss omedelbart till akkis eftersom hon har nedsatt imunförsvar så är de viktigt!!!

Så packa väskan mm, snart bör de av, igen,... ni anar ej hur många gng vi varit där.- skulle inte förvnåna mig om vi fick stanna kvar....
Hoppas de inte är ngt allvarligt. blir smått el stort nervöst kan ja lova!!!!!


Kommentarer
Postat av: jennyn

Men va fan då!!! Nu får det bli bra tycker man ju. Hoppas det inte är nå allvarligt nu hjärtat. Vi tänker på er här hemma.. Vem vet hon kanske itne ska vara på barnpassning heller.. fråga .. tur att ni isåna fall bara köpte månads vis.. puss

2009-12-02 @ 14:57:50
Postat av: Camilla

Det skulle tydligen vara vanliga contour test stickor. Såna till andra contour mätare så kan man använda dom till denna. Men jag ska se först om de är dom stickorna för jag har ringt till min diab sköterska idag och fått recept på dom stickorna



kram

2009-12-02 @ 15:44:51
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Tänker på er.

2009-12-02 @ 20:01:34
URL: http://20090801.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hoppas allt går bra! Kram Jenny

2009-12-02 @ 22:37:02
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Milla

Å vad jag tycker synd 0m lill-tjejen & er! H0ppas att det inte är ngt allvarligt & att ni får hjälp med utredning nu!

2009-12-03 @ 04:58:18
Postat av: CATTA

hej tjejer!



Elisabeth: tackar så mycket....



Milla:

ja du hoppas de är duktiuga o hjälper oss denna gng men de tror jag! ringde dig men du jobbade nog! missade ditt samtal.! har ljudlöst på här , men ring imorgon så snackar vi!!!



Jennyn: tackar tjeejn!!!!!

2009-12-03 @ 18:43:45
URL: http://diabetesochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0