Idag är det...?

En ensam prommiz för mig som gäller ,utan barnvagn, konstigt kommer de kännas... man är ju så van!
Skall ta mig upp till centrum och hämta ut vårt bredband och lite  saker på apoteket inför jul o nyår så man ej står där tomhänt!
Sedan nu efter mitt morgon kaffe är de julklapps inslagning av de sista julisar ja har kvar. heeheh!!!!!

Sååå skönt med lite egen tid så ni anar inte:)
Igår fick vi en hel del gjort. halva badrummet är nu kaklat. tom halva fondväggen är uppe. faaan va snyggt de blev. Min man var lite osäker till de kaklet men nu var han glad över att ja valde det!!!!

Bilder kommer när allt är klart! nyfikna????? De är jag"""

Var även en snabbis på Kvik och kolla badrums lampor, och de hade tre st som jag gillade men vilken av dessa skall vi välja! svårt detta!Så ja får tänka lite.
Sedan så kolla vi skjutdörrar men de återkommer vi till sen.

Blev inhandling av led lampor som kommmer plaserars under köksbänken , snyggt som faan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0