Kanske träning imorgon!

Om de går som de skall el eej får vi se!
Om alla undersökningar mm går bra och sånt samt vi får stanna kvar på ks  så skall ja ta mig en timme frihet och gå till gymmet som lyckligtvis ligger typ 5 min härifrån.

skönt att rensa tankarna lite ovch komma ut från sjukhus miljön... min underbara man är ju här. och tripsie sover ändå. Men de gäller bara om de går som de skall o inget inträffar, om dagen är som idag då!!!! vi väntar!

Skulle vara sååå skönt, har ju nu varit inne med tripsie hela veckan sedan söndags. så lite fritid o motion skulle ju inte sitta fel!
Skall då ta mig  en ordentlig löprunda på bandet, steppen  o mycket intervaller. Men fölrst ett tungt pass på rumpan och lår!

Hoppas hopppas men mest hoppas på att vår dotter blir frisk o ej har ngt hjärtfel!


Kommentarer
Postat av: Jennyn

hörru min Catta.. har ni legat inne sen i söndags.. nähä..är du så virrig nu.Då får jag komma och avlösa dig

2009-12-03 @ 22:04:54
Postat av: Camilla

Hej catta :)



Kolla mina insulindoser som jag skrivit om i bloggen. Kan inte du kommentera hur du tycker att dom är och va du har? Kram!

2009-12-03 @ 22:09:20
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/
Postat av: catta

Jennyn: neeej gums! hahah så illa är de inte!

har varit inne med tripsie sedan söndag men ej legat på sjukhus sedan dess!!



vad tror du ,????????? heeeh:) ler!



kramis catta.

träna med mig imorgon kanske???

2009-12-03 @ 22:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0