Krupp!!!

Igår kväll och natten fick vi spendera tiden med tripsie med krupp anfall! Hmmm inte roligt då hon nu haft dessa i 3-4 dagar....
Man märkte verkligen att hennes betapred som hon fick på sjukan hade gått ur kroppen.Hon började på kvällen och efter ngr timmars sömn uppstod de , värre blev de. Så mannen min gick ut med henne i friska luften, lkite underlättare de men när man kommit i det läge som hon är i så är betapred de enda som hjälper...

Ofta brukar detta försvinna efter ngr dagar. så snart boorde de avta.
Idag har hon knappt ätit, ej ens välling så ja hoppas de ej utvecklar sig värre!!!!
Orkar el pallar att ligga inne längre! för myckety av det nu! Men de hgoppas vi ej på!

Passa på att sussa lite nu när hon sover.... man får ju ingen sömn på natten!

Just de-. efter att ätit lite lunch o kollade bs nu så låg de på 22 faaa är de som hänt???????????
tog mig 5 enheter insulin  o hoppas detta g¨år ner nu , ananrs blir de sprutan för att få ner det!


Kommentarer
Postat av: Camilla

När jag blir stressad får jag högt socker, vissa får lågt så det är väldigt olika.

Tänkte på dina höga värden idag,22.

Kan vara stress..

2009-12-07 @ 16:12:54
URL: http://millamy.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Hade detta bekymret med jättehögt socker igår också. Fick inte ner det förrän jag hade bytt ALLT och pumpat in en massa insulin. Var tyvärr lite för låg i morse istället. Ingen höjdare. Men man överlever. Det händer ju inte ofta i alla fall som tur är.

2009-12-07 @ 18:44:21
URL: http://20090801.blogspot.com
Postat av: Joakim

aah okej, Diabetesen går bra, Hur går det sjävl! Är pumpen bra?

2009-12-08 @ 11:40:52
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0