Ny satsning! Nytt matschema

Imorgon startar mitt nya liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag kommer köra på ett schema med sträng diet... Jag kommer o skalll klara det.  Min man kommer hjälpa mig! De är en bra fördel!


Jag kommer äta tonfisk, kykling, sallad , frukt och massa av protein drinkar samt endast 1 bröd bit om dagen. Kokta grönsaker, wook... har säkert glömt ngt men detta i sin helhet... joo havregrynsgrött till frulle!!!! så klart:)

Så here i come nu jävlar... kommer följa upp o skriva vad o hur jag äter i bloggen . kanske ej varje dag men nästan.
Och kommmer köra på de tills ja når min vikt. och tills jag kommer igng med tränigen seriöst igen.
DÅ måste ja äta mer kolhydrater för att orka.... de vet ju alla:)

Men nu behöver ja ej så mycket kolisar så varför få ett överskott på det då?

 

Kommentarer
Postat av: mia

Hej söt! Ta båda så man har hemma över jul och så. Ah, ta dom oxå!! Du får bli min mentor nu, hahah.

Är det ok att springa efter att man styrketränat? Alla säger olika...vill bara få bort all fett på kroppen speciellt runt magen efter sista barnet =/

Kramizz

2009-12-16 @ 10:05:39
URL: http://minarosorochjag.blogg.se/
Postat av: camilla

Ska bli intressant att läsa om! :)

2009-12-16 @ 12:56:42
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0