Planerna sprack!

Men de gör ej så mycket. Inte när man haft en svårt sjuk dotter på sjukhus , Då skiter man verkligen i allt runt om kring. Allt kretsar då runt sitt barn och så skall de vara!

har hunnit med att ringa samtal mm men ngn träning har de ej blivit, Hade ej ens kunnat släpa mig iväg o tränat för mina tankar hade funnits kvar på sjukan med mannen o trispie,. Så då blir de ej heller ngn bra träning!

Så min tid kommer, skall ta en dag i taget o  utgå från det. De är absolut de bästa!!!!Får se hur dagen i morgon utvecklar sig! Skulle vilja hiinna med ett pass på gymmet och En runda med min underbara vän Mia på julmarknaden i Sigtuna!

Men allt är upp till vår dotter , hur hon mår o är!!!!!

Här är en bild från google på julmarknaden i Sigtuna! mysigt va!De var här jag och min man gift oss i juli denna sommar


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!

Jag använder paradigm 522, trivs superbra med den:-)

Hoppas din dotter blir bättre snart..

2009-12-06 @ 15:37:08
URL: http://millamy.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag tänkte bara sända en tanke till er. Hoppas lilla Tripsie snart blir bättre.

2009-12-07 @ 17:54:30
URL: http://www.metrobloggen.se/spena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0