Shopping!

Idag blev de lite shopping jag o min underbara älsakde man, såå mycket man älskar en person hade ja aldrig trott .... överlycklig av att han som far till trispie och mannen i mitt liv!:)

Vi inhandlade lite julisar på Lekia i Bålsta. mysigt litet centrum, aldrig varit där förr!!
Sedan fick mannen min en ny keps, passa han så bra.... ja inhandlade ett par vantar, så ja inte fryser o händerna när ja är ute o drar vagn!!!

Inget annat. har nu iallafall alla julisar klara. bara Wille som fattades då  ja ångrade mig i sista sekund!!!!
Så  det känns bra. jo ett par till julisar som ja skall handla från pappa......... vet redan vad vi skall köpa så e är bra!
kanske i  helgen blir allt klart!
saknar mina tjejer, hoppas de har de bäst!..

nu åter till husbygget och jobba lite. känner mig såååå glad o uppiggad till det, kommer bli en Seeeeeeeeeeen natt . så sliten imorgon, näää ????

Hej då! ha de bäst!!! PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSss

och till Raija: jag saknar dig med, såååå mycket, du var inte bara en svärmor för mig utan som min egna mamma. min bästa vän....

Du och Jokke är de bästa farföräldrar till tripsie o även mina töser...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0