Svärföräldrar!

Idag fick jag även fin fin besök av svärmor o far...
har varit lite osams med svärmor pga olika orsaker men i dag bröt vi isen och känns verkligen som allt är som förr. som inget hänt... så under´bart skönt för så mycket som jag älskar den "frun" går ej ens at t beskriva.
Hon är som en mor , vän och alllt på samma gng.

Sedan vi blev osams har mitt liv ej vasrit som förr, känns som jag förlorade en del av mig själv och nu är jag hel igen
!!!

Vi har dock en hel del att prata om men de kommer i sin tid med!
Men viktigt är de att reda ut för att förhindra problem i framtiden vilket jag mer än gärna vill göra. vill ej vara med om detta igen!

Man märker även att K och hans far. är lyckliga över att vi umgås igen! bra det va?????
Som sagt var, jag verkligen beundrar, uppskattar och ser upp till mina svärisar!




Kommentarer
Postat av: svärgerska sen länge!!

jag är såå glad för din skull vad bra att det ordna sig kramisar

2009-12-19 @ 21:10:44
Postat av: Katta

Gud så skönt!!! Nu får vi en HÄRLIG JUL tillsammans... go' mat och mysig sällskap!!!

2009-12-20 @ 10:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0