Tiden räcker ej till!

Blev ingen träning för mig i dag som jag planerat in...
Har n'mligen kommit underfull med att ja får ta träningen så som den kommmer, när tiden o orken finns!
De som går i första hand nu är Husbygget. Måste bli såååå..

Annars kommer aldrig in i huset. och måste få komma in snart annars slutar de med att ja hamnar på psyket, de lovar ja! ja mååååste...
Men men träningen får bli åtsidolagt och ja med mannen har kommit fram till att när vi kommit in i huset så tar vi upp den och kör på då.
Nu blir de bara då jag har passning till barnen, mannen jobbar o jag ej kan tillföra ngt på huset opch när stora tjejerna är hos oss för då kan tripsie vara på barnpassningen med dem!!!

Så blir de, tråkigt men ett måste! De som ej fattar vad o hur vi har de kan ta o sticka...
De måste förstå att tiden räcker ej till allt. Jag har nu mera inte ett normalt liv , så som alla andra.
Vi jobbar på huset sent in på nätterna, går o lägger oss kl 02. stiger upp tidigt för jobb.. och barn

Så detta som folk brukar göra vid mammaledigthet , som fika mm, de går ej ! Att komma iväg på middagar hos vänner mm., tuvärr , de händer inte ofta, vill priotera huset, för nu har vi inte hus att bo i.. jooo 15 kvm utan rinnande vatten och toa.. men då fattar ni att man måste priotera saker här!

Sååå snäälla mina vänner där ute, respektera o hjälp mig istället!!!

Så här är numera min klädsel på dagarn o nätter då ma nej sovcer o tar hand om barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0