Uppdatering!

Om min dag  i hel het. Hade ingen bra rubrik på de hela!
Idag har mannen min jobbat, jag har mest slappat... men inte för att jag velat utan mest för att ja mr ej så brra. Känner mig hängig, tror de är bihålorna igen. Sedan så vill ja så gärna göra ngt men har ingen ork nu iallalfall till att dra mig ut bland stressen med tre barn som springer åt varit håll...

Jag tog dock med mig tjejerna till willys o handlade, mat och sedan en  stjärtlapp till tjejerna för pulkorna var slut.
Sedan blev de hem igen, hmmm....
Kvällen blev dock roligare.... svärfar tog barnen med sig hem och vi kunde shoppa loss på bauhaus. Blev målarfärg till ena sovrummet och till v-rummet... Tänka sig att vi står där nu o handlar målarförg, de börjar kännas dock... skönt o underbart.

Blev iallafalll stockholms vit i vardagsrummet medan sovrummet fiock en lite mörkare nyans , typ vit/beige. snyggt iallafall.
Tapeter väntar vi med då vi vill flytta in o känna av de först innan viväljer ngt. vill ju veta vad vi ska ha för möbler mm så allt passar ihop...

Nu är det ej så mycket kvar  i v-rum och sovrummet. Lite fix att slipning o spackling. sedan in med taket /spottarna som tar ytters liten tid enl mannen min, ngr timmar. Sedan målning av vägg och sist in med golvet....  Sååååååååååå kul...

Sist fr vi ta köket där de är mer att göra. in med möblerna som redan är monterade, upp med fläkten o fixa trumman samt allt till det. Installera mm. som ni hör . de är mera jhobb!!!!!


Men ialalfall, snart så..... måste bara vänta på elektrikern och VA killen som vi ej kan styra över....:(
Kort, jajaja jag lovar. Måste komma ihåg att ta bara... har s dlig kamera i min iphone, kanske skall ta med gamla kamera istl.. men de kommer. jag liovar Annelie!!!:)

Samt tack Gumman (Annelie).... rings under jul helgen .. måste ju ses snart.!!!
har varit mycket här som du vet. sp som ja vetatt du har mycket med jobb o allt.!
Samt god jul och god forts på er med:)



Kommentarer
Postat av: JEnnyn

Gud va bra du blev på det här kortet. söt liksom

2009-12-22 @ 07:18:31
URL: http://www.nynnyn.bloggplatsen.se
Postat av: Tess

Sötisar =)

2009-12-22 @ 23:23:41
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0