Aldrig mer godis

Igår syndade ja som jag tidigare skrev. ja åt godis. och mitt blodsocker hoppade så fruktansvärt mycket. Fick högt och tog ex insulin till de. sedan sjönk de till 2,3 och då åt ja ngr till . och sedan höll de på så.

så ja kollade mitt bs på natten, mådde verkligen piss, har aldrig kännt så förr. denna hemska värk i kroppen, som ledvärk o febervärk..
Mitt bs låg på 18,9. heerrre j-vlar.... ja hatar det....

så ja kan med facit i handen lova, never more candy... ja klarar ej att må så igen, jag vill ej må så.
ni som ej har diabetes kan ej förstå vad vi går igenom, ni kan ej känna de vi gör när vi får våra känningar o när vårt bs höjs... de är värre än värst.. Så  thats it!!!

idag börjar verkligen min sunda dag -menare de...


Kommentarer
Postat av: Anna Fröjdh

hej. jag skriver igen :)

Jag håller verkligen med dej, det är skit jobbigt att ständigt ha koll.

Men ett tips är att jag har börjat på viktväktarna, skit bra! jag får ett jämt bs under hela dagen. självklar får jag ta mer insulin om jag äter något sött och så. men eftersom jag äter regelbundet och bra hela dagen så blir helheten mycket lättare! jag tror inte på bantningsdieter, men man äter som en "exemplarisk" diabetiker på viktväktarna, och jag har märkt stor skillnad!

2009-07-08 @ 14:21:33
URL: http://frojdh.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vad sugen man blir på fräscha bär när man ser den bilden ;)



Hoppas din lilla tös blir bra snart!



Du glömmer väl inte att länka till min blogg sen när du har tid ;P



Puss på dig! Och du, det gör inget att du syndade. Du kanske behövde det för att verkligen bestämma dig för att aldrig göra det igen!

2009-07-08 @ 16:11:16
URL: http://metrobloggen.se/JeC

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0