Blodsocker.se

Kommer nu mer igen fortsätta att lägga in mina värden på  www.blodsocker.se där man lätt kan se en kurva och se vart de brister o bär!

en toppen sida. kommer även lägga den uppe så ni med kan följa med mig om ni vill!. Får se om jag hinner med detta ikvcäll!.. Ha tålamod!:)

men värderna i dag har varit bra. vaknade upp på 6,3. tog 3 enheter  humalog!


Mina doser ser ut så här:

morgon: 12 lantus + 32-3 humalog
lunch:       3 humalog
Middag:    3 humalog.
kvällen :    8 lantus-

sedan extra enheter vid behov!



Dessa nya Humalog sprutorna har jag    börjat med! tycker de är mycket bättre än de gamla. mindre o enklare!
Men snart så slipper jag dessa, får min efterlängtade pump!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0