Formchek- vägen mot en TIGHT Kropp

Skall satsa och satsar på att få min kropp i en tight förpackning med kommande muskler ... som jag skall jobba på!.
Har gått ner ca  17 kg efter sista graviditetn . dvs 5 kg mer än jag brukar väga.

Nu står vågen på 63,5 kg. har dock gått upp 1 kg sedan början av sommaren, men de är självförvållat. Jag har ätit onyttigt och ej tränat som jag skall pga familjeförhållanden med sjukhusbeök mm!

Men idag började mitt nya liv. en satsaning till den perfekta kroppen ( den jag ser som perfekt) mer muskler. lagon alltså och en vikt jag trivs med!... vill ligga ngn stans mellan 61-63 kg.. nu satsar jag nog ner till 62 kg. Mitt första delmål!

Kommer med mina mått senare under kvällen!. Men här är mina delmål som jag skall o kommer nå!

* gå ner till 62 kg innan 1 augusti!
* Börja gymma på gym minst 2 gng/ veckan
* Springa minst 1 gång / veckan till en början
* Prommiz minst 3 gånger /veckan!

Detta är mål jag skall uppnå innan 1 sep... förutom vikten  tar jag stegvis!.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej gumman!

Vad glad jag blir att du inte lagt ner bloggandet helt!



De här målen kommer du absolut att lyckas med. Kämpa på bara!

2009-07-06 @ 19:50:39
URL: http://metrobloggen.se/JeC

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0