Formshek

Har som ännu inte mätt mig . pga har tappat bort mitt måttband. måste inskaffa ett nytt. så de blir nästa veckas projekt.
men viktmässigt kan vi gå in på.

förra veckans vikt stod på 63,6 kg. idag var den nere på 63,1 kg. jippi.... min matväg har gått bra. mindre sötsaker o mer proteiner. alltså jag verkligen har tänkt på vad jag stoppat i mig och de visar resultat.

så nu om man ser på det hela. endast 1,1 kg kvar till min delmålvikt. jeehaa. here i come!.
även om ja unnade mig en Nogger nyss.! bättre de änm godis i stora lass!.....

kommer med riktiga mmått när ja har måttband! lite skrämmande nervös är jag dock:(

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bra jobbat tjejen...nu är du på god väg! =)



Jag vet faktiskt inte hur mycket jag har gått ner sammanlagt än. Tänkte köra en formcheck imon eller på måndag. Hade egentligen velat göra det idag men jag har mens denna veckan och jag vill ju inte mäta mig när jag är svullen och så. Men imon kanske det kommer resultat så håll utkik i bloggen. Egentligen borde jag vänta tills på måndag men jag är så himla nyfiken själv så jag kanske inte kan hålla mig!



Sov gott! Pöss

2009-07-11 @ 23:17:06
URL: http://metrobloggen.se/JeC
Postat av: Mikaela

kämpa kämpa

2009-07-18 @ 10:04:25
URL: http://mymica.blogg.se/Iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0