Legat bra!

idagharmittbslegatrelativt bra.litehögt nu  på kvällskanten men dock för lite smak av kakor och ngn godisar... självförvållande..

annars så har de varit braz. vaknade på ett 4,4 värde o de efter den svåra känningen i gårkväll... men runt 4-7 har ja haft hela dagen. ganska skönt..

jag kontrolerar ej mitt bs hela tiden som jag gjorde förr. jag tar de mer lungt nu och hoppas på att de skall kunna ligga stabilt trots allt... utan att ha full kontroll. måste släppa... kontroilllerar nu bs ca 20 ggr om dagen. lite för väl mycklet....

mitt senaste hba1c....var på 5,1. dock en höjning från 4,9 efter graviditerten.... ochunder gravven var de nere på 4,2. de är för lågt.,.
men runt 5,5-6 säger sköterskan o läkaren är ett bra värde. men jag vill ej ligga över 5,5-.. panik då!



denna bs mätare är min favvo har alla olika färgerna.har även testat de flesta o denna trivs jag bäst med! .. rek den varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0