Skulle men slutade så här....

Skule som jag skrev tidigare åkt o hämtat tjejerna men ja hade världens tur min kära lilla far erbjöd sig att åka hit o lämna tjejerna. sån tur va!

så blev en liten tripp till stinsen för mig o lilltösen, hade lite ärenden där. Så det var  roligt.
belv bland annat min dator ja så suktat efter och lite  tittande i butiker. och sist men inte minst. träffa upp söta Annelie med Olivia. ( tristas bästis). kul nu när de blivit större o kan gå resp krypa tillsammans..

de var verkligen så söta ihop.... bilder togs med men vill ej lägga ut  så de håller ja för mig själv.

Nu kom sambon hem så ja skall spendera egen tid med stora tjejerna o mysa lite. ut o leka o få vår tid.. medan han tar lilltösen. lite skönt de med!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack för idag, trots mycket snack så hanns det ju med shopping också ;-) Tur att vi har munnar att snacka med annars hade vi varit urfattig för all shopping, hahaha.

Så himla kul att se dig gumman och va kul att T var med, så söt hon är!!!! Och så duktig hon blivit :-)



Alltså du anar inte hur stor lust jag har att dra till Åhus, du och jag utan barn, fyfan va kul det skulle va! Kolla upp och R kanske kan ta T så sticker vi, hahaha



kram gumman, vi hörs på luren!



Puss puss

2009-07-12 @ 18:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0