Sliten som en GNU

Har i dag varit en så trött dag för min lilla kropp. jag har jobbat. eller vad kallar man de.
Hållit på mid husbygget och slitsamtt är de kan jag lova er!. ja känner i varje del i kroppen o huvudet inte minst sagt.

Skulle igentligen till Jenny o träffat henne men måste ännu en gng avboka.  ( hon är väl så less på mig nu) :) men ja pallar enkelt inte. är så trött. samt allt kommer väl i efterhand med lilltösen efter alla sjukhusbesök....
psykiskt trött om inte annat.

men hur skall man orka o klara att träffa alla o göra allt som man borde? ja pallar inte . ja kommer bryta ihop snart.
hoppas att mina nära o kära vet o förstår mig. ananrs ?????

lite bilder från huset kommerer under kvällen!.
ingen prommis el löpning för min del i dag. räckte med 6 timmar arbete på huset.


Kommentarer
Postat av: Teija

Hihi, men det är ju jag ju:D

2009-07-11 @ 21:55:29
URL: http://varannandag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0