Syndat

idag har jag verkligen skitigt i allt som heter mat, godis mm. jag har ätit godis.,. fast ja ej skulle och de har jag nu fått tagit stryk av. högt bs. ligger på 18 i blodsockret. men skiter i det.

svårt att äta bra o sånt när man ligger isolerat i ett litet rum som man ej får gå ut. och hur skall man då kunna göra mat mm. man får nöjja sig med cafeteria maten o snacksen de har där... så de gjorde jag.

men som sagt var , ngn dag spelar ingen roll... idag blev min syndar dag.
ingen som vill komma hit med lite nyttig mat så som en god kykling sallad o fullkornsbröd till???? ja behöver de nu! heheeh... blev endast en yougurt muslie typ likanande med en smörgås till miggad från cafet. alla  kolhydrater en diabetiker ej behöver:)

men men , ja kör på....

Lill tjejen har ont i magen jhar vi märkt. hon har bajsat typ 5 gng löst i dag. inte bra. man märker att hon har ont då hon tar i  o gråter med.
så jag vet ej , kanske ett virus i magen? men vi får väl veta mer i morgon.
nyss gjorde de ekg , men de såg bra ut! skulle ju fattas att de var fel på hjärtat med!..

hon har fortf 38,5 med alvedon i! så utan skulle de vara över 40 grader... tackar gudarna för medicinen!


Kommentarer
Postat av: jenny

Stackars min trista. hon som va så glad igår!!!! Jag håller på o bakar ett nyttigt bröd just nu. så imorn kanske jagkankomma förbi o lämna några skivor! hehe.. O så kandu få min tonfisksallad.. mm smaskens va.. puss vi tänker på er ska ni veta!!

2009-07-07 @ 22:25:27
URL: http://www.nynnyn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0