1.7 i blodsocker

sitter och  har 1,7 i bs just nu! fatta att ja sitter o skriver då! heehehh1 lite stav fel får ni ta!!!
Har ätit Mc D och sedan tog ja choklad pådet så tror jag tog för mycket insulin! heheh"
som igår när vi var hos mia tog ja för mycket insulin tioll maten och vad händer , joooo ja fick lågt på natten. var då lite godis till maten med! hehehe!

Men nu så händer samma sak, ja äter godis och tar för mycket insulin så ja blir låg! Hela 1,7
M
en vad gör man inte, vill ju inte bli hööög... hatar de . Då har ja inget kontroll  på bs. har ju kontroll behov!!!

Faan vad ja mår illa nu, har stoppat i mig sura godisar och fanta från mannen min , och jag som ej ens gillar sura o fanta.. men hade inten banana hemma.!!!
en bana så går min känning över... Har lärt mig vad ja behöver. och kyl skopet är tomt! hmmm... Candie är allt ja har....
Känns som min hals börjar svullna upp, skumt har aldrig kännt de förr. smaken i munnen och illa mående... faaan vad ja hatar detta.
Där av att ja vill ha godis förbud"!!!! de ksalll ja sätta in nu" måste höra med mannen min vad jafår om ja håller mig... annars kan ja ej hålla mig... hmmm...:)ngn som har en bra ide...! ngt bra att önska sig????? HJÄLP""""""


Kommentarer
Postat av: Mia

önska dig en sån massagedyna :)... Då skulle tom

godisgrisen nummer två (jag) kunna hålla sig ett år tror jag, hihihi... Hoppas verkligen du får koll på dina värden så du slipper känna panik över att ditt bs skenar iväg... Jag håller på dig vännen!!!

2009-11-22 @ 09:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0