Äntligen hemma!

Nu har vi kommit hem efter en fartfulld dag. men kul har de varit! De är de ju jämt när man umgås med sin älskade man:)

Tog en snabb dusch medan ja var i märsta, så skönt... Blev ju ingen träning för mig denna dag. Behövde en vilodag då ja hållt på nästa hela förra veckan. Min kropp behöver detta och sedan hade vi ju inte tid heller.

Men imorgon hoppas ja på en träning , först på gymmet på morgonen med min darling, sedan är de ett två timmars pass med handbollen! ganska skönt så! Hoppas bara ja kan gå på den då min man har lite jobb ärenden han måste göra...Och då resulterar de i att ja får ta tripsie!!!!!!

Men de återstår att se imorgon...
Skall nu kolla tv och äta ngt gött! får se vad, har ju inte orkat handla, hmmm:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0