Bra blodsocker

Har i dag legat bra i mitt bs! för en gng skull. På väldigt låg tid---
kanske för att ja ej ätit ngt onyttigt, märker så tydligt då att bs håller sig bra o stabilt.
Med pumpen är man mycket mer känsligare, har jag verkligen märkt. De räcker med en lite godis o jag måste ta enormt mycket insulin...

Så ja tar de lugnt på den fronten! heeheh . försöker iallafall!
Vaknade upp på ett bra bs så då brukar dagen hålla sig bra med.

skall börja lägga upp mina bs värden igen på www.blodsocker.se


Riktig bra sida där man kan se i digram mm! Kolla in imorgon så ser ni vad jag menar Kommer då publisera värdenrna!

ang svin influensan! har ni tagit sprutan????skall ni ta?
jag var inne och var beredd på att ta den men fick ej när ja skulle!
hade fått en lite påverkning på en vaccination jag gjort då vi skulle utomlands så då neckade dem mig de sade att denna vaccination är så annorlunda!
jag vill ju ta sprutan!!!!

tjejerna tog den igår, nu ligger de sjuka i feber!! stackaren!!!!! snart kommer dem till mig!


Kommentarer
Postat av: Diasend

Hej,

jag heter Lisa Månsson och arbetar med Diasend. Jag skulle vilja komma i kontakt

med dig. Hör av dig till mig på [email protected]. www.diasend.com

mvh Lisa

2009-11-11 @ 19:59:55
URL: http://diasend.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0