Dagens Träning

Blev gymmet på Balance. Blev en seeeg start, kändes verkligen men de behövs ibland med!
Men min rumpa och benen fick sig en omgång. tog på ordentligt på vikterna, så mör blev jag.
När ja skulle avsluta med benböj i maskinen så kände ja att ja ej pallade mer, orkade ej ens gå upp.

Så blev två maskiner för baksidan låret, två st för framsidan samt två för rumpan!

Avslutade med fettförbrännign  och 25 min på bandet.
Av dessa så sprang jag 10 min ca ,sedan kom hållen . Å fy faan vad ont de gjorde. trodde ja skulle dÖ... har aldrig haft så ont förr pga håll!!!

Gick då över till maskinen som man tränar typ rumpan, vet ej vad den heter. typ trappmaskin, orbitrek el liknande...
körde 10 min på nivå 7-8..
de kändes ordentligt kan jag lova.! Pulsen fick sig en ordentlig omgång... jag tränade enl dens dator fettförbrännande hög nivå! enl min puls! Så bättre kan de ej bli!!



Denna dvs!!!!! ngn som vet vad den kallas?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0