Dagens träning!!!!

Idag blir det träning för fulla drag för mig! den första träningen efter en månads sjukdommar .Kommer ta de lungt och köra på som vanligt men hoppar över löpningen utomhus.Då de känns som pricken ovan för i om jag gör det!

vill ju verkligen inte bli sjuk ifgen o med denna kyla sent på kvällen så känns löpning ej de bästa.
Men 1.5 timme inomhus med  handboll, kan de ej bli bättre!
Så ja längtar!

KOMMER  avsluta med att köra hemma fys. med 100 st situps med 10 kg vikt som motstånd!
samt 50 st träning för baksida lår med medicin boll. Min älsklings träning ja nu kommit under full med!
tar riktigt bra på baksidan lår!!!!

 Den bästa. tack Alis  (bsk:are) för iden .. tusen tackar!!! älskar denna!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Den där brukar jag köra, även med raka ben. Kör den 4*15 sen gör jag mage direkt efter... nice :) Men min rumpa måste bli fast någon gång... hahaa! :) Måste fixa till den lite. Kramar

2009-11-03 @ 21:03:57
URL: http://www.metrobloggen.se/jojjojojjo
Postat av: Anonym

Det gick ju fint Catta :) Skotten satt i fortfarande och täckte som en vägg gjorde du också!

2009-11-03 @ 22:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0