En mysig dag!!!

hade på morgonen inte bestämt mig för att göra ngt utan bara ta de lungt pga mina dåliga dagar utan medicinen.
Så får jag ett mess av min svägerska. min brors fru dvs som jag ej träffat på ca 1.5 år! pga olika orsaker

men jag skrev till henne att ja skulle till min pappa för att duscha o tvätta så hon kom dit med fika!
de blev kaffe med pepparkakor. mumsigt...
 

Sedan snacka vi skit, om allt vi gått miste om, vad som hänt mm!
riktigt mysigt

Förr stod hon nära mig som en syster, som en bästa vän  och allt man kan tänka sig!
jag saknar de. vill ha det tbx som förr""""!!

Tripsie fick sig sin dop present , bättre sent än aldrig , tar kort i kväll. samt ja fick världens finast blombukett. även bild kommer sen!

så i helhet, en toppen dag...

Kommentarer
Postat av: elli

det var superkul o se dig o lillan,vi får väl försöka hitta tillbaks som förr!jag kmr alltid o finnas för dig,det vet du kram

2009-11-12 @ 16:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0