Jahaa:(

Blev ingen träning för min man och mig idag. men ok tråkigt som faan men roligt var de att vi fick finbesök av min underbara diabetesvän Nadia med familj!

Hennes man gjorde lite rör jobb till oss. vi tog de mest lu7gnt o snacka skit. alltid kul. barnen lekte så.
faan va stor deras minsting blivit. riktigt kul att se!

Efter de åkt så far vi mot Hornbach för en stor shopping., blev väldigt bra fynd. En sådan bra dusch set med blandare mm, snygg som faan, lite annat kul för mannen ej mig, om man ej gillar slangar mm. heheh!
men allt som är billigt gillar vi ju:)

just de. vi hittade spotlight kopor för 14 kr billigare än de vi köpte de för på bauhause vilket betyder att vi kommer få tbs nästan 1000:- inte illa va=? de gillar vi skarpt!!!!!! ja ialalfall!!!!!
Fick även 3000: kr rabatt på side by siden som vi fick hem för ngn dag sedan pga en liten repa...
billigt o bra. rabatt för den saken!!

jahaa efter de far vi hem o lämnade tjejrna till sin far. innan de fick de sig en liten ansiktsmålingn inne på hornbach, katter skall de föreställa!
mina älsklingar var så duktiga o hjälpte oss med Trispie!!! så en glass på Mc D till dem efteråt! Då blev de glada!
vi tog oss snabb mat på sibylla, en tunnbrödsrulle för min del. mumsigt !!!!
Så nu är vi hemma efter en heldag borta... inte som ja planerat men vi fick en del gjort hemma iallfall.

ja städare inomhus och ute medan tripsie sov...



Mina darlignar!! lillan fick avstå. lite för liten va!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0