Känner mig hedrad!!!

kan i detta inlägg inte skriva för mycket men de som jag vill ha sagt är att ja känner mig så HEDRAD.
Fick ett samtal från en mamma ang lite hjälp med handbolls prat mm.
Så i dag var mötet .

Över en bit mat så sanckade vi, jag erbjöd mig att dela med mig mina erfarenheter och berätta om vad jag tycker o tänker ang handbollslivet vad man bör tänka på mm!
Sånt som stort sett bara de som upplevt detta förstår. Som ung o oerfaren vet man ej vad man bör tänka på och gå till väga..
Så självklart hjälper man!

Nu mer bör man ge ut de som man lärt sig , eftersom man ej lär sig så mycket mer som en " gammal Hund"
Känner mig verkligen hedrad av att bli tillfrågad och uppskattad! Tårögd rättare sagt!""""
tack de förgyllde min dag så m,ycket!!!! hoppas ni fick svar på era frågor! annars är de bara att ringa...

Vill ej gå in på mer då jag lovat att ej säga ngt mer!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0