Känner mig låst!

jag känner mig så inlåst, rastlös och inget är bra!
Vill mer än gärna börja jobba. vill inte vara mammaledig längre Har ju redan gått så här tre gng under mina tjejers tid!

Men tiden för en själv. dvs egentiden vad är det!? spec när man har en tjej som heter Tripsie!
finns de ingen egen tid alls, hon klänger o hä'nger på en hela tiden!

jag BEHÖVER få vara själv lite Skulle mer än gärna byta med min man men han måste jobba!Så de går ej.
Och tripise får ej börja på dagis , vet ej ens när hon får det men hoppas på våren!.
Pga hennes nedsättning av imunförsvaret!...alltid ngt!

faan känns osm man ej har ngt liv! kanske en period man kommit in i men tuvärr så känner ja mig!
inte nog med det, man kommer fira jul utan tjejerna i en gillestuga på 15 kvm utan rinnande vatten o kök!
vilket liv va??????????????????

sorry men inte min dag i dag, måste skriva av mig innan ja blir tokig...

Kommentarer
Postat av: Ia

Attans, sådana dagar är jobbiga, men det blir väl bättre och en dag kommer en dag då du önskar att du inte var ensam! ;)



Till dina frågor som du skrev i kommentaren på min blogg:



Har haft diabetes i lite mer än 7 år, och använder pennor. Hade pump förut men det funkade inte alls! Den gjorde mig super insulinkänslig och jag hade låga blodsocker hela tiden... Kunde ta 1E till frukost och ändå hamnade blodsockret på 3,0 :S Dessutom så tyckte jag att den var i vägen hela tiden och det är svårt att bära klänning när man har den och jag älskar att bära klänningar...



Mitt HbA1c är för tillfället 8.3%, försöker få det att sjunka, men när jag flyttade till England för ca. 2.5 år sedan så skjöt det i höjden till 11%, men jag börjar hitta i matdjungel här med nu, så man kan hoppas att det blir bättre!



Hur länge har du själv haft diabetes? Pump eller pennor? HbA1c?



Frågorna var inte alls jobbiga eller många, ganska längesedan jag stötte på ngn med diabetes så det är bara kul att säga allt det här till ngn som vet vad man pratar om :p

Kram!

2009-11-10 @ 21:50:14
URL: http://www.metrobloggen.se/lookatme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0