Myspys med familjen!

Sitter här hemma med min underbara familj, hela min familj som betyder ngt för mig! Min man och barn samlade!
Skulle ju iväg på glöggfest med handbollslaget men blev ändrade planer!

tjeejrna ville vara hemma o mysa och sånt så de passade mig med.... är lite jobbigt att åka bil o dra sig iväg när man vet attman har tusen saker som måste bli gjort här hemma. Så en hemma kväll med familjen sitter bra.
Annarws när stora tjejerna är här blir de jämt en massa iväg åkningar, med handbollsmatcher mm så blir inte så mycket kvalitets tid med dem!

har nu lovat att vara med dem och leka mm. så nu blir de så! ingen mer handboll på ett tag. kanske träning nmen ej matchert. har lovat dem det o skall hålla det! ett tag i allafall!!!!!!

Har nyss varit o pantat flaskor o fick hela 280 kr. inte dåligt... tjejerna fick pengarna!
vi handla allt möjliogt . de vi ville ha dvas. så godis , glass mm åkte ner!

ja fick mig lite pacan glass mumsigt. fick faktiskt tillåtelse heeheh! sedan blev de natur godis , nötter mm men mår illa nu så nada sånt för mig! julmust får de bli!!!!
 finns de ngt godare än denna??? nej inte enligt mig!!!!



Kommentarer
Postat av: Therese

Jättesynd att du inte kom Catta! Kram Tessie

2009-11-29 @ 01:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0