Ny Blodsocker mätare



Såg denna Nya blodsockermätare och den skall jag ha! Så enkelt är det....
Verkar ju som den ultimata bs mätaren, så skönt att kunnna ta usb och klicka in i datórn med värderna så slipper man sitta o skriva in den en i taget. smarta va!

klicka in er här och läs om den så fattar ni  : Bayers mätare 


Lite info om mätaren:

  • Lagringskapacitet för 2000 resultat på din mätare
  • Plug & play-teknik för omedelbar tillgång till mönster och trender
  • Bayers GLUCOFACTS™ DELUXE-programvara hjälper dig att få värdefulla insikter
  • Kunskap som du kan dela med dig av till din läkare eller diabetessköterska
  • Kommer nog göra en beställning på denna även fast den kostar pengar men faan, verkar ju så bra ..
    Ocxh annars så får ju vi våra bs mätare gratis så detta är värt ett fötsök tycker jag !


    Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Denna mätare verkar jätte bra :)

    2009-11-22 @ 12:28:45
    URL: http://camilladiabetes.blogg.se/
    Postat av: Ia

    Wow! Jag vill också ha!! Ska kila till apoteket och se om de har fått in den (i England så säljs blodsockermätare på apoteket receptfritt)! Skulle vara skönt med en ny blodsockermätare, den ser så liten ut också :D

    2009-11-22 @ 14:59:13
    URL: http://www.metrobloggen.se/lookatme
    Postat av: Elisabeth

    Gillar inte den mätaren tyvärr. Vet inte varför. Men däremot så ÄLSKAR jag min EveryX3. Inga problem att plugga in den i datorn. Sedan så finns ju allting på den. Det gör det ju inte i denna.

    Snacka om att låta anti nu. :-)

    2009-11-22 @ 19:11:12
    URL: http://20090801.blogspot.com

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0