Sitter i min ensamhet!

Sitter nu här i min ensamhet, heeheh. ganska så skönt skall ja säga!
Mannen är på julbord med en kund på ballbreaker och trispie sover medan tjejerna är o lekaer med grannen!

Så ja är själv. bloggar för första gng på typ två dagar. Har verkligen ej hunnit .... och ej lust.
Inget som har hänt o inget att skriva...

Känner mig lite nere. inte nere direkt men uttråkad som faan.
vill träna men har ej ork i kroppen, kanske för att man har så mycket att tänka på!

hade med mig kläder o allt i dag men åkte hem istl. tjejerna var hungriga efter att ja hämtat dem så blir en sväng imorgon innan handbollen börjar!
För eftermiddagen o kvällen är de min dag!DÅ har ja barn fritt och skall kolla på matchen sedan en helkväll med laget. De blir fest!!!!GLÖGGFEST

Så ja skall unna mig lite glädje och lycka med mina kära vänner. Början av en en match och slutet hos Mia!
Inget drickande då jag vill spendera tiden med tjejerna, De stora följer med mig om inte tjejerna misstycker!DÅ stannar ja hemma , vill inte förlora en halvdag med dem!!!

Så alla där ute . gläds åt mig . ja skall ha kul! frågan är vad skall ja ha på mig?????
Dagen börjas med träningskläder iallfalll!!!kanske en löpar runda på en timme med prommis el. Gymmet?????
ZFår se. man får nog mer utfärdat på gymmet. ja ialalfall då ja ej ännu kommit in i träningen helt o har pondus till att puscha ut mig själv!!!!!

handbollen har ja tagit avstånd till då ja ej spelar matcher... Blivit lite så att lågan slocknat!!! hmmm!!!! Tråkigt men kanske min tid säger att de skall vara så! KAN JU INTE GÖRA ALLT SAMTIDIGT! när huset blir klart så är de andra bullar!!!!!



Avslutar med ett kort på mig! SÅ gött fok here i iam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0