Träning på schemat!

Sitter nu här och kollar på tatto på tv med tjejerna, snart är de min o mannens tur att forts på vara tattos.. jehaaa. lite inskuggning av de ja har.. så år se om de blir ngt mer!

Skall förbereda mig inför en tränig på gymmet , tjejerna skall få leka av sig lite.... blir nog As and legs!
sedan slutligen fettförbrännnande med löpning i intervaller på bandet i ca 20-30 min beroende tiden som är kvar

Sen hem o fix inför kvällen, Parti med the girls!!!! jehaaaa.... hoppas mina extensions kommit då åker de i ikväll!
men kläder vet ja ej ännu! hmmm:(

Nu till mina Rappied Cuts. SÅ himla bra...Sätter igng magen och pigg blir jag! bara älskar dem!
finns att köpa hos www.proteinkungen.se  för 399:- rek verkligen dessa!

 Klicka för att visa större bild...

Kommentarer
Postat av: Tess

Hellu Catta! Tillbaka igen i vardagen. Det är skönt även om SEMESTERN var GRYMT härligt. Jag kan rekommendera ARUBA till par, barnfamiljer med feta plånböcker och pensionärer. Det FINNS finare ställen som är exakt lika fint som är billigare. Jag tyckte folket var ok bor endast 100T personer på ön och det finns väldigt lite att göra om du inte vill parta eller spela bingo på det stora hotell komplexen. Vill du ha sol, bad vackra stränder så visst...Men det blir lite tråkigt i längden. Vi kommer inte att åka tillbaka, vi kommer fortsätta Asien sidan framöver. Billigare, godare mat och det finns säkert massa fler smultronställen!! Hur är det med dig annars! Hur går husbygget???

Ha det bäst!!! KRAMAR

2009-11-28 @ 12:56:09
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0