Uppe med Tuppen

Idag gick ja verkligen upp när mannen min åkte till jobbet, o ja är nog en av de segaste människorna, älskar att ligga o dra mig. såååå skönt.
tripsie leker lite medan man slumrar för sig själv. sedan är de bara upp o göra frulle..

som oftast hamnar runt o inkletat på vår matta av vårt egna lilla mattroll.
Nu skall vi fixa oss inför dagen,m ycket att göra känns de som.

skall passa på att ts kopior av tripsies kort vi tog på öppna förskolan, de blev så bra.
kommer göra ngt bra av dessa. men de får ni se sen....




Kommentarer
Postat av: Ia

Heej! Tack för kommentaren och för dina svar! Så kul att få fråga andra diabetes-frågor. Hahaha! Ofta får man ju förklara själv och kan inte fråga tillbaka på samma sätt ;)



Jag fick en resa till London av min mamma i 18-årspresent och jag älskade staden från första ögonblicket. Någonstans inom mig så visste jag att en dag så måste jag flytta hit. Men sedan så glömdes detta bort i vardagsruschen och man började fundera på andra saker istället... Sedan kom sista året på gymnasiet och jag ville helst läsa vidare till psykolog. Men i Sverige är intagningspoängen så sjukt höga, så även om jag hade bra betyg så kunde jag inte komma in, dessutomn är det lite dumma regler på att ha ett års arbetslivserfarenhet etc. Så då började jag se mig om lite och insåg att jag kan ju åka till London och plugga! Så då gjorde jag bara det liksom.. Så här sitter jag 2.5 år senare och pluggar psykologi :D

2009-11-12 @ 11:24:31
URL: http://www.metrobloggen.se/lookatme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0