Ang ambulansfärden!

Jag glömde skriva in varför ja åkte in, vad de var för fel, vad som hände!.
De hade ej med aslangen att göra el pumpen i huvudtaget, utan för att ja tränat dagen innan och ni som känner el läst om mig vet att ja har desvårt att få ihop träning med mitt bs!

och som ni kanske med läste så låg mitt bs bra innan , under o efdter match men de kom stigande smygande under kvällskanten,  vilket ketoner oftast gör!
Samt att jaq börjat känna mig hängig! så då höjjer de med bs!

Så där har ni svaret, Min sköterska tor även med att ja är en av de  få som behöver extra insulin under träning, annars är de vanligt att de som tränar får koppla bort pumpen ,,medan ja behöver mer 'än vad ja har..

Men där ser ni! ja är speciell! :) smile!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Hej! Jag tar gärna ett paket, när ska vi ses? Kram

2009-10-06 @ 10:59:39
Postat av: Elisabeth

Men det innebär då att du inte har fått i dig något insulin. Det är då det kommer. Har du alltså inget alls i dig då?

2009-10-06 @ 11:07:02
URL: http://20090801.blogspot.com
Postat av: Joanna

Jobbar i slagsta. Vi kan ta det imorgon kanske?? Funkar de när?

Postat av: Sandra

Som sagt, mycket skönt att du mår bättre nu!

Jo här är det sådär... Ska tillbaka till bm nu i eftermiddag och ta om proverna igen, så vi får se vad dom säger idag.. Men jag mår inte sämre än vad jag gjort innan så jag tror inte att det är nån större fara. Skönt ändå att de kollar upp det, och att jag vet vad jag ska göra om fler symptom dyker upp.

Hoppas ni har en fin dag!

Kramis!

2009-10-06 @ 11:51:24
URL: http://tassandra80.bloggagratis.se
Postat av: Joanna

Ja men jag såg det1 :( Har inte hunnit läsa allt ännu då jag e på jobb..men funkar kvällen för dig på torsdag? kram

2009-10-06 @ 13:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0