Apoteket

Var idag uppe en sväng på apoteket för att häma ut de resterande saker till pumpen jag beställt. bla en sport strumpa där du kan ha pumpen under träning , samt lårstrumpa och magväska!
Fick en hel del i förra veckan men då infomerade de ej att de fattades saker , så jag fick då en liten present av dem från apoteket, de hade lagt ner ett balsam och rengöringskräm till mig! snällt va!!!

tänka sig att de kan vara så söta på apoteket! de frågar mig jämt hur de går med pumpen mm!. De är två där som har diabetes samt en av deras barn barn har pump med! så de sade att om ja undrar ngt så är de baraatt fråga!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Hej tjejen! Hur mår du? Bättre hoppas jag!? Gulligt och snällt att du få de av dom :) man ssåå glad av visad empati och ödmjukhet! Ska vi ses i Solna? Min hotmail adress är: [email protected] Kramar!

Postat av: Elisabeth

Här hos mig känner de mig för väl på Apoteket också, lite jobbigt ibland. För de vet nästan precis vad mina besök handlar om. Känns som att jag bor där ibland.

Hoppas att allt är bättre nu. Fick själv en ketoacidos för ca 10 år sedan. Men då var jag inte i medvetande på 1 vecka efter infärd till akuten. Inte lika roligt.

2009-10-07 @ 09:20:28
URL: http://20090801.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0